אינסטגרם בסטייל: כך תיצרו פרופיל אופנתי שרוצים לעקוב אחריו

כל מי שבקי בעולם האינטרנט יודע, שיש מספר אושיות רשת אשר מאות ואלפי ולעיתים גם עשרות אלפי גולשים עוקבים אחריהן. יש אושיות רשת אשר הגיעו למעמד שכזה בזכות טקסטים שהם כותבים, אחרים בזכות עמדות ודעות שהם מציגים, יש כאלה שהפכו לכאלה בזכות חוש הומור חד ושנון, וכן יש לא מעט אושיות רשת שהפכו להיות אושיות אופנה בזכות תמונות שונות שהן עלו לרשת במהלך הזמן ואלה יצרו באז ייחודי סביבן.

אחת הדרכים להפוך להיות אושיית רשת בתחום האופנה, היא באמצעות צילום תמונות והעלאתם לאינסטגרם, תוך כדי שימוש בהאשטאגים ייחודים, כאלה שמושכים אליהם אלפי גולשים ממקורות שונים. מדובר בהאשטאגים פופולאריים אשר גולשים רבים עוקבים אחריהם ומחפשים דרכם נושאים ודמויות. מאחר וכל הבסיס של אינסטגרם הוא להפיץ תמונות, בין היתר פרופילים אופנתיים, הרי שהדבר מאוד פשוט ויעיל.

אינסטגרם בסטייל

השאלה, מעבר לעניין הטכני, כיצד אפשר לייצר פרופיל אופנתי שכולם ירצו לעקוב אחריו? יש כמה כללים די פשוטים לעניין ואף על פי כן, צריך להתייחס אליהם ברצינות.

ראשית, כל תמונה שמעלים צריכה להיות בעלת אופי שונה, בגדים אחרים, כמובן שהם צריכים להיות מיוחדים ומרשימים, בגדים שייצרו תחושה של התפעלות והתלהבות אצל מי שצופה בהן.

שנית, רצוי להשתמש בבגדים חדשים או לפחות שאפשר למצוא בחנויות, אין טעם לעלות בגדים שאי אפשר למצוא אותם. זה לא מתוך כוונה לעשות פרסום לחנות כזו או אחרת, או למעצב כזה או אחר, אלא מתוך כוונה להיראות מעודכנים ורלוונטיים.

שלישית, הבגדים הם רק חלק מהעניין. יש ליצור סטייל שלם, כלומר, יש להשתמש באיפור, עיצוב שיער, תכשיטים, כלומר הכל בהתאמה. הרבה פעמים נהוג לייצר סטייל ייחודי, כולל ושלם.

ארבע, רצוי מאוד להפיץ תמונות באופן סביר, כלומר, לא יותר מדי ולא מעט מדי. כך לא ייוצר מצב לא נעים בו אנחנו נפיץ כמות תמונות גדולה, שהגולשים שלנו לא יוכלו לעקוב אחריהן או שיפריעו את מנוחתם.

חמש, לא לשכוח להוסיף כיתוב לכל תמונה עם הסבר קצר על מה שרואים.

Seolinks