איך שומרים על המשקל?

בשנים האחרונות יותר אנשים רוצים לדעת כיצד לחיות בריא ולשמור על המשקל. כיום ישנן שיטות רבות לשמור על המשקל. אז כיצד הופכים את החיים לבריאים יותר תוך שמירה על כושר, תזונה נכונה ואיזון נכון? כמה טיפים בהמשך.

שומרים על המשקל

שמירה על תזונה נכונה – כדי לשמור על תזונה נכונה חשוב להימנע מאכילת מאכלים בעלי ערך קלורי גבוה. כדי להימנע מההתלבטות המעיקה חשוב מלכתחילה לא להכניס את המאכלים המכשילים לבית. פנו מהבית את כל המאכלים בעלי הערך הקלורי הגבוה, את הלחמים והעוגות המכילים קמח לבן, היפטרו מהמאכלים בעלי הלקטוז והסוכרים, את כל האוכל בעל החומרים המשמרים זרקו לפח, והכניסו במקום ירקות, עלים ירוקים, פירות מגוונים, והיפטרו משוקולדים ומאכלים משמינים. בכך המקרר והמזווה שלכם יהיה תמיד מלא באוכל בריא שאינו משמין.

שמרו על כושר גופני – החליטו כי אתם נכנסים לכושר גופני. היכנסו לכושר גופני בהדרגה. אל תתחילו מיד עם ספרינטים, הרמת משקולות כבדות ואימוני TRX. התחילו עם הליכות, ריצות קלות ואימונים ידידותיים כמו יוגה, פילאטים, ואירובי. אימונים מסוג זה כיפיים וזורמים יותר והם יכניסו אתכם לכושר בצורה נעימה וזורמת יותר.

בדקו את פרופורציות הגוף שלכם ומשקלכם – כיום ניתן לבדוק את פרופורציות הגוף שלכם והמשקל שלכם בכמה דרכים. מחשבון bni הוא דרך טובה להבין האם אתם זקוקים להשיל קילוגרמים מגופכם. המחשבון נמצא באינטרנט וקל מאד באמצעותו להבין את היחס בין הגובה למשקל שלכם. לדוגמא אם אישה הינה בגובה 168 והיא שוקלת 61 קילו, אז הפרופורציות שלה נחשבות טובות. המחשבון בודק מתי המשקל אינו מתאים לגובה, והוא מזהיר מפני משקל יתר או תת משקל. עם זאת צריך להבין כי בזמן שמתחילים להיכנס לכושר השומן הופך לשרירים, ומחשבון bni הופך לפחות מדויק, וזאת כי כעת המשקל הוא שרירים והפרופורציות הן אחרות ,וכאן כבר צריך לשים לב למסת השרירים שגדלה שמשפיעה על המשקל שלכם, לעיתים כאשר מתחילים באימונים, המשקל אפילו עולה. אך הדבר חיובי.

מתמידים באורחות החיים – כעת שאתם אוכלים נכון, שומרים על כושר גופני ועל משקל גופכם חשוב להתמיד באורח חיים בריא. מותר מידי פעם להתפנק בקינוח טוב או בארוחה מושחתת, אבל חשוב תמיד לשמור על בריאות הגוף, לבצע בדיקות תקופתיות, לשמור על נפש בריאה, וחשוב מכל לעשות כל מה שגורם לכם להיות מאושרים.

Seolinks