דרכים לשמירה על בריאות הגוף

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בישראל הפכו מודעים לצורך של הגוף בתזונה נכונה תוך שמירה על בריאות הגוף במידה רבה, ובכך הארכת ימים ושמירה על איכות חיים טובה יותר החזרת האנרגיה למערכות ואיזון הגוף.

 

אבל מהן הדרכים באמצעותן ניתן לאזן על הגוף ולשמור אותו בריא? הנה 4 שיטות לשמירה על בריאות הגוף:

ביצוע תרגילי כושר- כדי לשמור על הגוף חשוב לשמור על כושר גופני, בין אם אתם מבצעים את הפעולה על ידי הצטרפות לחדר כושר לאימון ספציפי או קבוצות אימון. בחרו בשלל אימונים כמו יוגה פילטיס, TRX ושלל פעילויות כושר, כמו גם שתוכלו להצטרף אל קבוצות כדור עף כדורגל ועוד. אם אתם לא יכולים להצטרף אל מקום מסודר, חשוב לצאת לפחות 3 פעמים בשובע להליכה בשעות הבוקר והערב וזאת למען שמירה על כושר טוב ועל סבולת לב ריאה והזרמת אדרנלין לגוף. 

מניעת אכילת אוכל מעובד – נסו להימנע מצריכה של אוכל מעובד כמו כזה שמכיל סוכר מעובד, חומרים משמרים וצבעי מאכל ועוד. בחרו באוכל טרי כמו ירקות ירוקים, פירות טריים, אורז וקמח מלא וכל מאכל שנחשב בריאותי ונקי מחומרים משמרים ומעובדים.

צום מיצים

צום מיצים  – רבים האנשים אשר רוצים לשמור על גוף בריא באמצעות ניקוי הגוף ובאמצעות צום מיצים שהפך לפופולארי בקרב שוכרי הבריאות. כיום אפשר לבצע את הצום בקבוצות בינלאומיות שמספקות תמיכה ופעילות בזמן הצום כאשר הפעילויות בזמן הצום כוללות תכנית עשירה עם מוסיקה חיה, טבע הולך ליד ים המלח המדהים, יוגה ומדיטציה יומית, טאי צ'י, טכניקות נשימה, יוגה צחוק, פלדנקרייז, אמנות וריקודים. בכך אפשר להעביר 7 ימי צום הדרושים לניקוי הגוף להרזיה ובריאות בצורה  כיפית ונכונה יותר.

 

צריכת תוספי תזונה מתאימים – כדי לשמור על גוף בראי ולהשלים את כלל החוסרים של הגוף מומלץ לצרוך תוספי תזונה מתאימים. גשו לבדיקות דם ובדקו אם יש לכם חוסרים ולאחר מכן תוכלו לבצע את ההתאמה הנכונה ביותר של תוספי התזונה המתאימים ביותר לגוף שלכם.

Seolinks