שמירה על אורח חיים בריא באמצעות כושר גופני

פעילות גופנית היא דרך נפלאה לשמור על אורח חיים בריא. עם זאת, כדי לשמור על חיים בריאים צריך להבין איזה פעילות גופנית מתאימה לכם וזאת כדי להתמיד בה, ולא כדי להתחיל בכל פעם פעילות גופנית אחרת ולהפסיק – מה שיגרום לכם בסופו של דבר להתייאש. אז אילו סוגי פעילויות גופניות ישנן? מצאנו עבורכם ארבע סוגי פעילויות גופניות נחמדות שניתן לבצע מספר פעמים ובכך לשמור על כושר ועל גוף בריא וחטוב.

כושר גופני

פילאטיס – פילאטיס היא פעילות גופנית אשר הומצאה על ידי ג'וזף פילאטיס. פעילות זאת היא פעילות מחטבת ובריאה שמטרתה לעבור על כוח ויציבות. הפעילות הומצאה בראש ובראשונה לאנשים שסובלים מפציעות גוף, אך עם הזמן שודרגה והפכה לפעילות מרכזית לגברים ונשים שרוצים לעבוד על מרכז הגוף ולחזק הגוף תוך הארכת השרירים. פעילות זאת מעולה למי שרוצה ליהנות מגוף חטוב וחזק.

טבטה – אימון זה הוא אימון חדש יחסית שמתאים למי שרוצה גוף חטוב בזמן קצר. הפעילות מורכבת ממספר תרגילים שמבצעים ב60 דקות בכל פעם. התרגילים בשיטת טבטה הומצאו על ידי דר' איזומי טבטה והם כוללים תרגילי של 20 שניות עם מנוחה של 10 שניות אחרי כל תרגיל, ולאחר מכן 4 דקות של אימון. כלל האימון הינו 60 דקות. מספיק לבצע אימון כזה שלוש פעמים בשבוע ואתם חטובים ובכושר שיא.

הליכות נמרצות – הליכות נמרצות בבוקר או בערב הם אימון פשוט ששומר על כושר גופני נפלא. לאימון מסוג זה  לא צריך יותר מידי הסברים. פשוט קובעים עם חבר או חברה,  עם הילד הילדה או בן בת הזוג ויוצאים לטיול באוויר החופשי. הליכות נמרצות אפשר לבצע כל יום והאימון שומר על כושר נפלא.

שחיה בבריכה – אימון שחיה הוא אחד האימונים הנפלאים והטובים שיש. כל מה שצריך לעשות הוא מנוי לבריכה השכונתית, ללמוד לשחות ברמה א' ב' או ג', ולהתחיל באימון נפלא שעובד על כל שרירי הגוף. האימון עובד על הלב, הריאות על שרירים, הידיים, החזה הרגליים והוא מחטב את הגוף בצורה נפלאה.

לסיכום נאמר כי לא משנה באיזה אימון תבחרו, ריקוד, אירובי, ריצה, זומבה, משחק כדורסל כדורגל, וכל פעילות גופנית, להזיז את הגוף זה כיף! התחילו באימון כושר ותראו איך הגוף והנפש שלכם מרגישים נפלא!

Seolinks